Tapion metsäkirjojen loppuunmyynti – varmista oppilaitokselle ja opiskelijoille tärkeät teokset alk. 2 euroa

Tapio lopettaa painettujen kirjojen ja karttojen kustannustoiminnan ja myynnin vuoden 2024 loppuun mennessä. Tapio keskittyy vahvemmin asiantuntija- ja tietopalveluihin sekä digitaalisiin palveluihin ja tilaustuotteisiin. Lisätietoa aiheesta löydät täältä.

Kirjojen myynti oppilaitoksille ja kuluttajille päättyy 20. marraskuuta.

Tapio on tarjonnut Metsäkoulutus ry:n jäsenoppilaitoksille ja opiskelijoille 15 % alennuksen kaikista verkkokaupassamme myytävistä kirjoista etukoodilla. Etu on koskenut myös Karttakeskuksen retkeilyoppaita ja karttoja. Tämä etu loppuu myös 20.11.

Tapio myy jäljellä olevan kirjavaraston loppuunmyyntihintaan alk. vain 2 €/kpl.

Nyt on loistava tilaisuus hankkia Metsäkoulut, Tapion taskukirjat, Metsäkasviot ja muut laadukkaat oppikirjat edullisesti käyttöön lähivuosiksi.

Loppuunmyyntimyyntikirjojen tilausohje

Voit tilata kirjat joko suoraan verkkokaupasta tai täyttämällä ja lähettämällä meille tilauslomakkeen.

• Tilaa kirjat kätevästi verkkokaupasta. Löydät kaikki poistomyynnissä olevat Tapion metsäalan kirjat Metsäkaupan loppuunmyyntikategoriasta.
  • Vaihtoehtoisesti voit tilata kirjoja tilauslomakkeella. Lataa tästä tilauslomake, jolta löydät poistomyynnissä olevat kirjat ja niiden tarjoushinnat.
  • Lähetä täytetty lomake sähköpostitse osoitteeseen myynti@karttakeskus.fi viimeistään 20.11.
  • Lomakkeella tehdyn kirjatilauksen toimittaa ja laskutuksen hoitaa kumppanimme Storia Oy.

Kysyttävää kirjavalikoimasta tai tarjouksista? Ota meihin yhteyttä myynti@karttakeskus.fi, niin kerromme mielellämme lisää.