Metsäliiga vauhdilla Syksyyn

Metsäliigan toinen kausi on pyörähtänyt vauhdilla käyntiin ja uusia Metsäalan tekijöitä ympäri Suomen on esitelty pitkin kevättä ja kesää. Metsäliigan videoiden katselukerrat lähenee jo 10 miljoonan katselukerran rajaa. Syksy kolkuttelee jo ovella ja koulut ovat alkaneet ympäri Suomen, Metsäliiga esittelee myös koulumaailmaa, jossa muun muassa opettaja ja Metsäliigan luottopakki Tuomas Heikkinen taltioi Riveria Valtimon arkipäivää ja tapahtumia.

Syksy tuo mukanaan lisää uusia tekijöitä, yrityksiä ja tapahtumia. Metsäliiga saa valtavasti uusia kenttäpelaajia, kun maailman suurin koneellista puunkorjuuta tuottava Metsäkonepalvelu Oy lähtee mukaan ja tuottaa videoita heidän tekijöistään ja arkipäivästään.

Mielenkiintoinen syksy siis tulossa ja paljon uutta. Hyppää siis mukaan ja ota Metsäliigan kanavat haltuun.

Metsäliigan tiimi